torsdag
2010-05-20 @ 14:06:38 / Allmänt / Kommentarer (0)
jag vet att jag är världens sämsta bloggare och detta har väl sina orsaker. främst för att jag börjat jobba igen och när jag inte jobbar så söker jag jobb. känns som hela livet helt plötsligt går ut på att jobba. jag kan ju inte direkt påstå att den fina sommaren kommit hit till jönköping än, vissa dagar är det varmt och vindstilla, men vart är den där solen som oftast brukar komma med värmen? här om dagen så var det så dimmigt ute att vi knappt kunde se den stora tegelbyggnaden några meter ifrån vår lägenhet.

balkongen är fixad, så nu kan theo vara där ute utan att riskera att vare sig slänga ner saker, frysa ihjäl på betonggolvet eller hamna i kläm med sina små fötter. vi lägger ner lagom med mycket tid på en lägenhet som vi bara hyr, men det är viktigt att man ska trivas tycker jag.

i ren ångest, dagarna innan jag skulle börja jobba, fick jag panik och började söka varje kvalificerat jobb jag kunde hitta i stockholm! av alla ställen, jag som vill närmre min familj och väljer att söka jobb på andra sidan av sverige. helt sjukt. men paniken la sig efter jag väl började jobba igen och insåg att det var ju inte så ångestladdat som jag hade fått för mig.

så, i nästa inlägg lägger jag upp lite bilder.

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »