trollhättan
2010-07-03 @ 15:07:28 / Allmänt / Kommentarer (0)
jag är helt utslagen, är för gammal för att jobba natt och inte få sova under normala omständigheter. hörde att det skulle bli rekordvärme idag, varmt är det, träden rör sig men jag känner ingen blåst. sol är det lite sämre om, den gömmer sig bakom dom minimala molnen. jag tycker ändå att det är skönt att vi har en väldigt sval lägenhet till skillnad från dom som bor i en bastu under sommaren. inatt jobbar jag till halv fyra, imorgon till elva på kvällen och halv åtta sitter jag på tåget påväg hem till trollhättan. för trollhättan kommer alltid vara hem för mig, eller vart som mina föräldrar bor. det är första gången jag och johan kommer vara i trollhättan samtidigt på två år. helt sjukt hur den staden kan betyda så mycket för mig och samtidigt ingenting för johan. om jag hade möjligheten hade jag faktiskt inte haft några problem alls att flytta hem till mamma och pappa igen, känna mig som tolv och precis upptäckt smink.

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »