varma koppen
2010-03-07 @ 21:14:57 / Allmänt / Kommentarer (0)
just nu sitter jag och peppar oscarsgalan som är inatt! ja, alltså, jag ska ju inte sitta uppe och kolla inatt utan spela in det och kolla imorgon kväll. så man kan säga att jag sitter och peppar för oscarsgalan som jag ska se imorgon. det ser jag fram emot.

jag festar till och med till det med en varma koppen, orkar inte laga mat (igen). känns inte som jag gör annat och äter när jag går upp tidigt, fast vem klagar egentligen. johan ringde från jobbet precis och tipsade om en sida med kläder och sa 'hitta nånting', hehe, det där kommer han få äta upp den lille pojken, ska se om man kan beställa allt på hela sidan och sedan låta det ligga i min byrå i två veckor innan jag säljer det.

nej, man kanske ska festa loss med en till kopp av det varma



(jag är osminkad och oduschad och allmänt äcklig, men vem har på sig galaoutfiten en söndag kväll? om man inte ska vara med på själva oscrasgalan då)

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »