onsdag
2010-06-30 @ 20:51:08 / Allmänt / Kommentarer (1)
har lagt märke till en trend som innehåller flest uppdateringar på måndagar och knapt några bilder. detta eftersom att jag inte har tillgång till kamera eftersom jag flänger runt så mycket nu förtiden.

befinner mig i strömstad där jag försökte överraska johan och theo, men eftersom johan läser andras sms så blev han inte så förvånad så får nöja mig med att theo i alla fall låtsades bli glad över att jag kom. vilket kanske inte lyckades så mycket då han verkar gilla johan mer nu för tiden. åker tilbaka till jönköping imorgon då det blir jobb hela helgen innan jag har två veckors semester och åker till trollhättan på måndag.

nu har theo somnat och jag ska kanske ringa min favorit, om hon nu vill prata med mig.

1 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Ninha tycker den 2010-07-07 kl 18:54:33;

va skoj att läsa en trevlig rad om mig med tanke på det sista inlägget du skriv "får jag tag i Elina bränner jag henne på bål alt stenar henne för att hon rädda mig ifrån att sova bort hela dagen"

 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »