fredag
2010-06-04 @ 21:31:39 / Allmänt / Kommentarer (1)
jag älskar när värmen kommer och jeansshortsen åker på! då bryr jag mig inte längre att folk faktiskt bländas av mina vita ben, för det är sommar och jag känner mig så avslappnad i mina jeansshorts. just nu har jag faktiskt 3 olika par i jeans och 2 i något annat material, men det är något med just jeansshortsen. dom jag använde nollåtta sitter åt som korv över mina lår, så jag investerade i ett par nya för 99 kronor på hm för några månader sedan och det är numera mina favoritshorts! fast om jag måste välja så väljer jag nog sensommar/höst framför sommaren. jag älskar koftor, leggings och raggsockar! jag älskar att det inte är svinkallt men inte heller stekhett ute. jag är egentligen inget big fan av sol och värme, har redan blivit kallad kräfta och 'snyggt vitt linne du har!' av johan här hemma, vilket är ett resultat av några dagar ute i solen trots att jag smörjt in mig.

och igår, ja, då investerade jag i en ny bikini. helt sjukt, senast jag köpte en var inte ens jag och johan tillsammans. har inte haft behovet av en för att jag inte gillar att bada eller ens vara på allmäna platser i en bikini. men jag kände att ska jag hänga på vår bakgård med theo vissa dagar och om det ändå är varmt så borde jag slå till och köpa en. blev en svart med rosa blommor på, precis så jag vill ha det.

imorgon blir förövrigt theo ett år. ett år! det är helt sjukt vad tiden har gått fort, vad mycket man har upplevt och hur många gånger jag bara önskar att han fortfarande var den lilla stillsamma bebisen framför den mycket vilda, bestämda och manipulerande lillpojken som han faktiskt är. för han har redan lärt sig att med lite fejktårar och gnäll så får man sin vilja igenom. men han är en underbar liten pojk också, väldigt givmild och delar gärna med sig av både mat och leksaker och imorgon blir det släktkalas.

1 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

lollo tycker den 2010-06-05 kl 09:59:19;

grattis till theo :)!

åhh kalas va mysigt.. synd att man inte får va med :P



saknar dig! ..nu är jag tillbaka här igen.. bara höra av dig så ses vi!



kram på dig!

 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »