söndag
2010-02-28 @ 15:19:48 / Allmänt / Kommentarer (1)
åh, idag kom mina nya skor, dom är alldeles undebara! fast kanske lite för halkiga för att använda ute just nu. älskar att snön är påväg bort, hatar alla vattenpölar som bildas överallt. snart kan man ta sig ut med barnvagnen normalt, hoppas bara på att den gigantiska snöhögen vid källaringången smälter bort fort, det är den stora högen bakom mig på bilden. har för övrigt insett att jag gillar curling, underbar sport det där.



later

1 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Rebbis tycker den 2010-03-01 kl 11:48:44;

curling thi hi det är det enda som jag tittar på under os. Mycket intressant sport =) En av killarna går på mitt uni. Det gillas.

Rebbis har en hemsida på http://www.majlov.se ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »