onsdag
2010-04-07 @ 20:52:59 / tankar / Kommentarer (1)
är förundrad över att folk över huvud taget (lär mig aldrig om ordet sitter ihop, eller om det inte sitter ihop eller om det bara halvt sitter ihop) läser min blogg. ungefär som johan säger så är det bara en dagbok fast på internet. jag förstår att folk som känner mig läser för att ha lite koll, folk som känner mig halvt läser för att kolla vad jag har för mig nu för tiden och folk som hatar mig läser väl antagligen för att gotta sig i mitt misslyckande.

helgen var fin, trollhättan är fint. jag saknar att bo där, har vart borta alldeles för många år nu känns det som. skulle vara skönt att komma tillbaka hem och bara kunna vara. jag har lite svårt för det där att förstå att jag nu är vuxen, att jag är inte längre 12 år. vissa dagar känns det fantastiskt att faktiskt kunna säga att man är vuxen, andra dagar orkar jag inte ens förstå att jag får aldrig mer tillbaka min ungdom.

jag vet att allting ordnar sig, det gör det alltid

1 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Kenneth tycker den 2010-04-08 kl 21:47:25;

Och sedan blir det typ "usch vad tråkigt det är i Trollhättan..." =P

Kenneth har en hemsida på http://www.kennethjansson.net ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »