lördag
2010-04-10 @ 23:53:58 / Allmänt / Kommentarer (0)
det verkar som dom flesta skrev högskoleprovet idag, damn, jag blev sugen att skriva höskoleprovet idag. om jag bara hade vetat så hade jag kanske anmält mig och bara skrivit. fast jag skulle nog bli sjukt besviken på mitt resultat. är det så att man får skriva provet flera gånger tills man blir nöjd?

vi har i alla fall fixat en ny soffa (vit) och en bokhylla till theo (ska målas vit). känns som vårt genomgående tema nu förtiden är vitt. sjukt snygg färg, galet irriterande hur fort det blir smutsigt bara. under denna tid som jag spenderat med att måla theos möbler har jag blivit sjukt sugen på att köpa en lägenhet (inte ett hus!) att få börja om från början och få det precis som man vill utan att behöva bortförklara sig varför köksluckorna är så jävla fula, eller golvet i köket eller varför toaletten ser ut som den gör. vafan, jag vill ju inte lägga ner mina egna pengar på att fixa en hyreslägenhet som jag sedan inte går i vinst på. nej, nej. men nu när vardagsrummet är nästan helt fixat och theos rum tar fart, är det bara 'matsalen' kvar att göra något fint med, köpa lite tavlor och bara greja med småsaker. sedan i sommar kommer hallen och resten av vårt rum när theo flyttat ut. ser sjukt mycket fram emot detta! (för den som över huvud taget är intresserad)

theo lärde sig för övrigt att ta sig upp i soffan igår och idag tog han sig upp i sängen, nu väntar jag bara på att han lär sig krypa i och ur sin egna säng.



såhär såg vi inte ut idag men för några veckor sedan när jag precis färgat håret och det inte skiftade i grönt

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »