musik
2010-01-19 @ 23:09:55 / tankar / Kommentarer (0)
jag minns när jag la hela mitt liv i allt som hade med musik att göra
hur min vardag inte kunde överleva om jag inte fick lyssna på musik
nu förtiden lyssnar jag väldigt gärna inte på ny, inspirerande musik
jag lyssnar knappt alls, men om jag måste håller jag mig till det gamla
men det duger knappt längre

för mig så innebär musik något som jag förknippar med självdestruktivitet
folk som lyssnar på musik vill ofta väldigt gärna förmedla en känsla
och folk som gör musik vill väldigt gärna få fram denna känslan
och från den ärliga sidan av mig så blir jag sällan glad av att lyssna på musik
men självklart finns det undantag i den frågan, men jag håller det för mig själv

förresten, hur mycket jag än gillar timo så var han nog lite pinsam på p3guld

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »