...
2010-02-23 @ 12:22:17 / tankar / Kommentarer (1)
en sak som jag tror folk har missuppfattat är min ekonomiska situation, varför folk nu över huvudtaget skulle vara intresserade av den och prata om den och varför jag nu överhuvudtaget ska behöva försvara mig. nej, jag är inte fattig, nej, jag är inte rik. jag tror till och med att skulle jag och johan gå isär, så skulle jag och theo klara oss på enbart min inkomst nu under föräldrarledigheten. förlåt om ni har missuppfattat det hela, men det stör mig bara när folk tror att man lever knapert enbart för att man inte känner för att lägga tusen kronor på något onödigt.

1 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Kenneth tycker den 2010-02-23 kl 18:58:06;

Vilka är "dem"?

Kenneth har en hemsida på http://www.kennethjansson.net ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »