...
2010-05-20 @ 22:50:55 / theo / Kommentarer (3)
insåg ifrån tidigare bildinlägg att jag borde nog färga håret, men hur tråkigt är inte det?

som svar till elinas kommentar att jag borde visa bilder på köket så kan jag säga att ni inte vill se bilder på köket, det har säkert inte renoverats sen 10 år tillbaka och allt ser bara så 90-tal ut. själv vill inte vår hyresvärd renovera förens 12årsgränsen har gått (är det 12 år det måste gå innan dom renoverar?) eftersom det ser tillräckligt fräscht ut. så vi får se, bir vi kvar när renoveringen ska fixas så kanske, bara kanske, kan vi vara med och påverka vissa delar.

igår var vi och kollade på djuren i stadsparken, theo avr inte lika intresserad av djuren som att han själv fick stå och trycka sig mot staketet och gå runt där. den killen vet hur man roar sig själv. förögrigt tog han sina första steg idag (ni kan ju gissa vem som frenetiskt försökte få honom att gå om och om igen utan att lyckas), så nu hoppas jag att det går fort och att han iaf kan ta några till steg innan sin ettårsdag.



jag kan inte riktigt det där med att se bra ut på helt spontana bilder. haha

3 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

lollo tycker den 2010-05-25 kl 11:06:57;

vill träffa dej snart :) va för länge sen nu juuuu.. kram

 

Lollo tycker den 2010-05-26 kl 19:29:18;

vill träffa dig snaaaaaaart :)!

 

Mamma tycker den 2010-05-26 kl 22:08:47;

Vad glad att du har kök. Så hemskt är det inte. Det är golvmattan som inte passar in.

 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »