vinkväll
2010-03-08 @ 10:23:46 / Allmänt / Kommentarer (1)
jag önskar att jag hade haft ett indiehjärta när jag var 16, alltså att alla mina vänner var så där coolt indie och vi drack rödvin hela kvällarna och lyssnade på svår musik. det närmsta indie jag kom var att försöka, försöka vara indie. nu gör det mig inte så mycket att mitt försök att vara indie misslyckades, jag fick fina vänner ändå och vi drack rödvin ändå. jag var dock 19 när dom där vinkvällarna började komma. minns speciellt en som började som en fika med elsa men helt plötsligt blev en vinkväll på meza. det var fina tider det, jag tror att elsa vart involverad i dom flesta stunder i mitt liv som är värda att minnas. nu bor hon i oslo och jag i jönköping, det är x antal mil emellan oss. jag borde boka en resa upp och återuppliva vinkvällen och hälsa på alla mina vänner med ett icke existerande indiehjärta. vafan, vi kanske ska passa på och flytta till oslo istället?

1 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

lollo tycker den 2010-03-08 kl 16:05:47;

nää inte flytta :/

 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »