theo
2010-03-04 @ 15:15:05 / theo / Kommentarer (0)
den senaste tiden har theo börjat fatta att klossarna till hans torn får plats i varandra och att vissa grejer ska sitta ihop, alltså han förstår hur man leker med vissa saker. det är så gulligt att sitta och titta på honom när han med stor koncentration sätter ihop sina leksaker för att i nästa stund förstöra sitt bygge och börja om ifrån början. imorgon blir han nio månader, förstå, nio månader. tiden går fruktansvärt fort, om tre månader blir han ett år. detta betyder att för ett år sedan satt jag och längtade efter att han skulle komma, även om vi inte visste att det skulle bli en pojke, så kände vi på oss att det skulle bli en liten pojke. hade det nu funnits någon bild på mig tagen för ett år sedan skulle jag lägga upp den här, men under graviditeten så finns det nästan inga bilder på mig enbart för att jag såg förjävlig ut och kände mig inte vacker någonstans. däremot såg jag och theo ut såhär dagen efter han föddes.



(mössan lånade vi på bb)

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »