sömntutor
2010-03-05 @ 18:18:53 / Allmänt / Kommentarer (0)
jag somnar av utmattning på soffan och vaknar av att johan gått till jobbet och theo fortfarande sover. känner mig väldigt förvirrad, vad ska jag göra nu? borde egentligen väcka theo så att han inte sover bort hela kvällen och istället vara vaken hela natten, men den stackaren sover ju egentligen inte så mycket på dagarna och det är ju lite skönt med egentid. vet bara inte vad jag ska göra, känns som jag inte vart själv på länge.

hämtade mitt paket idag med grejer till hallen, nu väntar jag bara på att gubbarna från bygginvest ska komma och kolla på taket och väggarna och fixa det så att jag kan börja sätta upp allt. någon som vill komma och göra mig sällskap i helgen? johan jobbar natt och sällskap är ju kul

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »