bajs
2010-03-12 @ 13:45:38 / theo / Kommentarer (0)
var precis med om mitt första bajsäventyr! ni behöver ju inte fortsätta läsa nu om ni inte känner för det. efter theo hade ätit så kände jag att jag vart tvungen att duscha, kommer inte ihåg när det var sist (jo, okej, 3 dagar sedan ibland glömmer man av att ta hand om sig själv) så tänkte jag att det var en underbar idé att låta theo sitta utan blöja, eftersom att han i sånna fall bara kissar. theo är en sådan liten pojke som bajsar en gång om dagen inom en timma efter det att han går upp, med vissa undantag. idag var tydligen en sådan dag. han satt och lekte medans jag duschade och så hörde jag hur han kröp ut ur badrummet, så ropade jag lite på honom och vi lekte lite tittut och han var jätteglad. när jag var klar så klev jag ur duschen och såg att theo hade något runt munnen, ungefär där höll jag på att dö. då har en lille pojken krypit ut ur badrummet, bajsat på hallgolvet, dragit med sig bajs in i badrummet och kommit på att man kan ju smaka på bajset. han såg glad ut i alla fall. jag blev inte arg på honom men det var bara att sätta en  liten pojke i duschen och duscha av honom och sedan sätta honom i hans säng med massa täcken och handdukar över så han inte skulle frysa. och det var bara för en nyduschad mamma att torka upp allt bajs medans theo, jätteglatt satt fint i sin säng och lekte.

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »