torsdag
2010-06-17 @ 19:53:01 / Allmänt / Kommentarer (2)
imorgon åker vi till strömstad för att jag ska dra vidare till göteborg på lördag. ska spendera helgen med elin och sedan tillbringa två veckor med mig själv och jobbet, i stort sett. kommer kännas både tomt och skönt, tänk att jag nu kan sova hur länge jag vill! skön, oavbruten sömn. slippa gå upp 4 på morgonen för att theo tror det är okej att gå upp mitt i natten. men gud vad jag kommer sakna honom! lovar att han kommer lära sig en massa saker när jag inte är med, typ cykla eller liknande.


jag hoppas monki har något att erbjuda på rean i göteborg

2 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Sofie tycker den 2010-06-18 kl 18:37:34;

HAHAHA han lär ju lära sig cykla!



snyggis

 

Estelle tycker den 2010-07-02 kl 12:08:34;

Yes jag vet, de är redan införskaffade! men tack ändå :) hittade du nåt på rean på tal om det? känns som det var omöjligt att INTE hitta nåt!

Estelle har en hemsida på http://elletse.blogg.se/ ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »