update
2010-01-21 @ 18:22:21 / Allmänt / Kommentarer (2)
förlåt för dålig uppdatering men jag har vart upptagen hela dagen
har umgåtts med louise idag och vart på stan och ätit chips
jag fyndade den finaste sjalen någonsin på gina tricot
just nu så borde jag sluta äta cheezballs, men det är ju så gott!
om jag kunde välja bara en sak att äta resten av mitt liv så blir det cheezballs

later

2 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Sandra tycker den 2010-01-21 kl 20:44:01;

Borde du inte skriva att du träffade mig och att jag typ inte såg att det var jag. Jag förstår att du är avundsjuk på mitt fynd förresten :/

 

Lollo tycker den 2010-01-21 kl 21:31:50;



woho mitt namn står i din blogg :D!<3

vad trevligt!



supermys dag med dig idag :) tack för allt snack..

kan behövas ibland med en tjejpolare..



Kraaaam till dig!

 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »