today
2010-01-29 @ 11:38:16 / Allmänt / Kommentarer (2)
nu mår vi alla bättre, i alla fall till den grad att vi alla har fått tillbaka matlusten. så efter jag var hos tandläkaren imorses så gick jag förbi willys och köpte ballerina kex med kladdkakesmak (tack för tipset rebecca!). Jag fick föresten remiss till tandkirurgen av min tandläkare, så nu jävlar ska tanden lagas, äntligen! jag har väntat 3-4 år på det där nu.

idag väntar ännu mer jobbsökande och sen är det nog disk och städning som måste tas hand om och självklart gosa massa med theo eftersom jag inte var så gosig igår. sen å tänkte jag lägga upp en bild på mig, men jag såg gravid ut på varenda bild, inte så charmigt.



later

2 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Rebecca tycker den 2010-01-29 kl 16:19:26;

åh vad kul att du har köpt kexen. De är sjukt goda !

Rebecca har en hemsida på http://www.majlov.se ta och kolla in den.
 

Rebecca tycker den 2010-01-29 kl 17:55:04;

sv: oreos är lite mintaktiga i smaken. Ballerina är bara choklad. Men de är lite lika ändå. Båda doppas i mjölk för bästa resultat :P Du får köpa oreos och testa !

Rebecca har en hemsida på http://www.majlov.se ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »