today
2010-01-24 @ 09:53:31 / kläder / Kommentarer (2)
idag är det casual sunday, det innebär att jag inte behöver kliva ur mina mjukiskläder
utan kan med gott samvete låtsas att jag är bakis och trött hela dagen
borde ta theo på armen och gå ner och köpa sisådär 10 påsar cheezballs
och några liter cola och bara sitta framför teven hela dagen
den idén kommer att fungera högst en halvtimma
innan theo bestämmer sig för att vi minsann ska göra något annat roligt
typ slå alla hårda leksaker i golvet så grannarna under blir vansinniga

2 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Anette tycker den 2010-01-24 kl 10:41:11;

Haha! Bra, bra.

Vi ställde oss i kö redan i augusti faktiskt, och önskade plats från och med oktober. Men det är väldigt svårt med platser här i gbg. I sthlm hade jag inga som helst problem!

Anette har en hemsida på http://nettangrillspettan.blogg.se/ ta och kolla in den.
 

Rebecca tycker den 2010-01-24 kl 10:48:45;

gooo theo :D

Rebecca har en hemsida på http://www.majlov.se ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »