semlor
2010-01-27 @ 22:41:11 / Allmänt / Kommentarer (0)
jag minns när jag gick på gymnasiet och jag och patrick i min klass firade semledagen med att köpa en såndär stor semlekrans och delade på. efter patrick ätit upp halva sin mådde han halvt som halvt illa medans jag glatt smockade i mig hela min bit av semlekransen. jag minns när jag bodde hemma, i huset i sjuntorp, och pappa alltid gjorde semlor och semlekransar och förvarade i kylskåpet, hur jag glatt gick upp på natten och åt en eller två. förra året var jag gravid, under perioden på ca 2 månader tror jag att jag fick i min ca 20 semlor, om inte mer. och ja, det har alltid bott en liten tjockis i mig som obehärskat kan äta det mesta i vilka mängder som helst.

behöver jag nämna att jag älskar semlor?



bild: google

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »