sött
2010-02-20 @ 21:26:28 / Allmänt / Kommentarer (2)
idag var johan nere och hämtade gårddagens post, alltid trevligt att tro att man får post på lördagar. jag fick i alla fall en söt liten kanin med nallebudet, problemet är bara att det inte fanns någon hint om vem som skickat den. fast jag har ju mina aningar, finns 3 kandidater. istället för att jag ska behöva fråga runt (och kanske skämmas?) så tänkte jag att personen kanske läser min blogg och kan ge sig till känna här, om inte, så jättemycket tack!

2 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Kenneth tycker den 2010-02-21 kl 13:29:49;

Jaha, jaha, jaha...vad är det för dumheter...så det går när man skickar saker...

Kenneth har en hemsida på http://www.kennethjansson.net ta och kolla in den.
 

lollo tycker den 2010-02-22 kl 11:49:23;

naaw vad sött :D<3

 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »