söndag
2010-02-21 @ 12:11:13 / Allmänt / Kommentarer (0)
när mars kommer ska jag börja sola solarium för att förhoppningsvis lyckas få lite färg och se lite fräsch ut. jag vet att det finns risker med att sola solarium, men jag ser det som så att jag bara gjort det typ 3 gånger i hela mitt liv och har lite att ta igen och skulle jag få hudcancer så vet jag att det är mitt eget fel. hellre veta vad jag får cancer av än att inte veta. det är ju allt ovetande som tär på en människa, alla dessa 'tänk om...' och ändå lever vi alla i skräck av att inte veta allt, att inte kunna ta kontrollen över vårt egna liv.

fick förresten sitta och tänka ett tag när jag skulle komma på vad det var för dag idag

later

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »