måndag
2010-04-19 @ 13:24:21 / Allmänt / Kommentarer (3)
theo sov i sitt egna rum inatt, det gick rätt så bra ända fram tills runt tre inatt när han står och ropar 'mamma' på sitt yrvakna, lite ledsna vis. efter det fick han sova mellan mig och johan resten av natten (eller dom 3 timmarna som var kvar innan han ville gå upp)

nu väntar jag på att theo ska vakna så vi kan gå ut och gunga och leka lite. har tröttnat på att försöka städa vår lägenhet, det är hopplöst för det blir lika smutsigt direkt och då skämtar jag inte. höll på 40 minuter i köket imorse fram tills theo ville äta och efter det var det bara att börja om från början igen.

kan ju lägga upp en 'dagens outfit', det var ett tag sedan och min garderob har utökats lite sen sist. jag kan verkligen inte få nog av kläder, alltid något som saknas eller något som verkligen behövs. det är samma sak till theo, jag gillar att köpa kläder till både honom och mig själv. fast jag tror att det är som jag och johan pratade om här om dagen att om theo hade vart en tjej istället så hade jag köpt sjukt mycket mer kläder, eftersom tjejkläder och allt det där blommiga och puttinuttiga är så sjukt sött!




(ignorera hallen i bakgrunden, som jag nämt innan så ska dom renovera den till sommaren)
later

3 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Anette tycker den 2010-04-19 kl 18:09:26;

Bu! Det suger verkligen röv att vara pank. Men imorgon då jävlar, då ska det handlas mat!



Han verkar inte bry sig det minsta om sin födelsedag, vet inte ens om han förstår vad det betyder, men han lär tycka det är jäkligt roligt då. Han kommer bli överlycklig när han får sin cykel av moster, det ser jag fram emot att se!

Anette har en hemsida på http://nettangrillspettan.blogg.se/ ta och kolla in den.
 

Kenneth tycker den 2010-04-19 kl 21:00:11;

Gasp! Kan han säga Mamma?

Kenneth har en hemsida på http://www.kennethjansson.net ta och kolla in den.
 

Anette tycker den 2010-04-20 kl 16:31:56;

Nä, har inte kollat, borde göra det. Det stod inget om det i papprena, men det kanske finns möjlighet till sånt. På hans förra dagis kunde man ha ett annat sommardagis 2 veckor av dom 4 som det var stängt i alla fall, men det var ju i Stockholm.

Anette har en hemsida på http://nettangrillspettan.blogg.se/ ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »