god natt
2010-03-11 @ 22:51:40 / theo / Kommentarer (1)
idag har jag känt mig lite nere, det är sånt som händer ibland. ingenting känns bra, ingenting ser bra ut, allt är bara skit. men det är så man känner ibland. imorgon ska jag planera måltider så att jag kan infinna mig på stationen vid ett, när elin kommer. har behov av nya kläder (nej, inte egentligen) men jag håller på och kollar runt efter behövliga saker till theos rum, dags att börja införskaffa allt så att han snart kan flytta in. kommer nog kännas konstigt dom första nätterna när han ska sova i sitt alldeles egna rum. själv ville jag alltid ha eget rum när jag var liten, lyckades få ett tillslut. vet inte hur länge jag hade det innan jag flyttade in hos min syster igen. har aldrig vart bra på det där med att vara ensam på nätterna. när jag tänker efter kanske theo alltid kan sova inne hos oss, så att han inte känner sig ensam. kanske ska köpa en extra säng och ställa i hans rum, bara utifall att.


god natt

1 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Lollo tycker den 2010-03-13 kl 15:06:24;

naaaw så gullig han är :)

 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »