Sjuk
2010-01-28 @ 16:16:13 / Allmänt / Kommentarer (3)
Tänkte bara medela alla mina trogna läsare att jag har blivit magsjuk och theo mår inte heller så bra. Vi skyller intepå någon men i dennafamiljen var det en viss person som blev sjuk innan oss... Jag mår i alla fall lite bättre och tänkte suck it up och ändå gå till tandläkaren imorgon eftersom jag väntat ungefär ett år på just denna tiden.

3 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Rebecca tycker den 2010-01-28 kl 19:58:09;

krya på dig! Hann du testa kakorna innan du sjuknade ihop ?

Rebecca har en hemsida på http://www.majlov.se ta och kolla in den.
 

Kenneth tycker den 2010-01-29 kl 03:01:01;

Mohahaha...haha...ha...men se det från den ljusa sidan, det var ju aldrig tal om matförgiftning =)

Kenneth har en hemsida på http://www.kennethjansson.net ta och kolla in den.
 

sabina tycker den 2010-01-29 kl 09:32:58;

Coca cola eller sockerdricka utan kolsyra men även te och rostat bröd rivet äpple är också bra. Eller också får du vara magsjuk. Tänk på att du smittar 48 timmar efter du har klarat av att behålla maten. Krya på er.

 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »