god morgon
2010-01-30 @ 11:11:45 / Allmänt / Kommentarer (0)
håller på att tvätta i tvättstugan som tillhör lägenhetshuset, andra gången sen vi flyttade in. detta beror inte denna gång på att theo spillde julmust över mattan utan för att han för någon dag sedan bajsade på mattan istället.

jag har fortfarande inte riktigt fått tillbaka min matlust sedan min spyfestival häromdagen, jag kan äta, fast i små mängder och blir jättemätt fort. kunde bara äta upp halva pizzan igår, det gjorde mig lite ledsen, för den var så god. och idag har jag sökt ännu ett till jobb, man kan ju bara hoppas att man får något av dom man söker. annars så har jag ju fortfarande max och jag har aldrig trivts så bra på ett ställe som där. (till alla dom som tycker att det suger att jobba på snabbmatsrestaurang, testa att jobba på jönköping 1an, helt fantastisk personal)

och nej, jag har inget vettigt att säga just nu.

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »