lördag
2010-02-20 @ 12:27:49 / Allmänt / Kommentarer (2)
jag vet att ni vill ha en update om mitt uppsvullna ansikte och jag har faktiskt tagit bilder, men jag vet inte om jag vågar lägga ut dom. min överläpp är i alla fall tre gånger så stor som min underläpp och hänger liksom över den så att min underläpp inte syns. har svårt att ens dricka med sugrör, så antar att min kropp insåg igår att det inte skulle bli så mycket mat idag så jag svullade. jag tycker synd om mig själv, tänk om det aldrig går ner, jag vill inte se ut såhär resten av mitt liv. sen när svullnaden väl går ner så vet jag att jag kommer tycka att jag var töntig under dessa dagar, haha.

och ja, minst 30 centimeter snö har kommit inatt, tror ju att det är mer men vågar inte ta mig ut och mäta. kan ju fråga johan sen när han kommer hem från jobbet. det får ju gärna räcka med snön nu känner jag, sen så känns det lite tråkigt att theo är så liten och inte riktigt förstår vad snö är. tänk om det inte kommer mer snö på flera år? då tycker jag ju synd om honom.

sitter och funderar på att jag ska tröstshoppa åt mig på internet, fast jag borde inte. har hittat en svart klänning på h&m som jag funderar på att köpa till 50års-kalaset, fast då måste jag köpa en tröja att ha över också eller försöka hitta en klänning med armar. det är svårt det där, funderar även på att våga slå till på en jumpsuit, ville ha en förra året, men det hade sett för jävligt ut och iår ska jag faktiskt satsa på min bränna så att jag ser lite fräsch ut.

later

2 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

sabina tycker den 2010-02-20 kl 15:46:47;

Värker det och är mer svullet än när du fick innebandybollen på munnen? Stackare

 

Elina tycker den 2010-02-21 kl 14:44:42;

men lilla Bajon då =/

 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »