hårfärg
2010-02-21 @ 21:50:14 / Allmänt / Kommentarer (2)
jag har regelbundet, eller kanske mer konstant, färgat håret sen jag gick i femman tror jag. hela tiden nya hårfärger, hela tiden crazy, hela tiden en ny start. men jag lyckades aldrig bli blond, bara den där pissgula eller oranga färgen. så, för två år sedan började jag mitt projekt mot att bli blond på riktigt för första gången. det gick faktiskt förvånansvärt bra och jag blev blond (med lite färgskiftningar, trots att jag använder silverschampoo) för snart ett år sedan är första gången min färgning misslyckats. köpte en ljusblond och blev grågrön i håret, jag började lipa och var tvungen att gå till jobbet dagen efter, gick sedan till hemköp och köpte en brun hårfärg. jag gav upp det blonda. så gick det någon månad och jag ville vara blond igen, köpte blekning och det gick fruktansvärt bra att gå tillbaka till det blonda, det trodde jag aldrig. och här är jag, fortfarande blond. men, jag är sugen på en förändring. jag vill nog ha chokladbrun hårfärg och lugg, men är så rädd för att det kommer se för jävligt ut, och då kommer jag börja lipa igen och inte vilja visa mig ute på några månader.

min fråga är i alla fall, do or don't?

2 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

sofie tycker den 2010-02-21 kl 22:04:29;

do! fast kanske inte lugg, du har rätt kort hår. brukar inte alltid bli snyggt då. fast kanske

 

Vicky tycker den 2010-02-22 kl 03:55:54;

Do it!



Jag var skraj de första dagarna, men nu är jag sketnöjd :) Grattis btw!

Vicky har en hemsida på http://vickyjohansson.blogg.se/ ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »