söndag
2010-04-18 @ 14:08:55 / Allmänt / Kommentarer (1)
det går fort framåt med theos rum nu, vi har dock inte allting som vi behöver och det är just nu väldigt vitt i hela rummet eftersom alla möbler är i vitt. men snart kommer tavlor, matta, gardiner och diverse och livar upp rummet med lite färg. har jag nämt hur roligt jag tycker att det är?

vi tog oss i alla fall upp tidigt idag och åt frukost på McDonnalds, hela familjen. sen hittade jag äntligen en lekplats med babygunga. så nu behöver jag inte dö i dom jävla uppförsbackarna bara för att theo ska få gunga lite, för jag hade verkligen gjort det för hans skull i alla fall några gånger i månaden.







later

1 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Kenneth tycker den 2010-04-18 kl 23:52:09;

På bilderna Johan la upp så såg det riktigt snyggt ut, men jag antar att det är först när man granskar detaljerna som man verkligen kan avgöra =)

Kenneth har en hemsida på http://www.kennethjansson.net ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »