onsdag
2010-04-14 @ 13:22:22 / Allmänt / Kommentarer (0)
åh, vaknade med fint väder och bestämde mig rätt fort att theo skulle få ta på sig sina skor och gå ut tillsammans med mig. första gången han hade skor på sig ute. vi tog med oss lite fika och han gåvagn, som han förövrigt lyckades gå (läs springa) med igår för första gången utan att ramla. det var det enda han höll på med i en halvtimma, sprang fram och tillbaka med sin gåvagn. däremot så tror jag theo kände sig lite handikappad med sina skor på, för helt plötsligt kunde han ingenting när vi var ute. haha

vi tog en tripp till råslätt för första gången i mitt liv, jag har ju byggt upp lite skräck inför den delen av staden efter allt jag hört. men allt gick smärtfritt, vi kom därifrån levande.

johan ska till jobbet senare ikväll och jag funderar på att gå ut med theo igen, men vi får se lite på det där för vi håller på och målar hans rum så det ska bli färdigt efter helgen. som vanligt, inget intressant att förmedla idag heller

later

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »