torsdag
2010-03-04 @ 11:58:53 / tankar / Kommentarer (1)
häromdagen, när jag var hos tandläkaren, så satt jag och funderade på varför jag aldrig har uppsatt hår längre, förr levde jag med håret i en tofs, oavsett hur kort håret var. då var jag fortfarande blond och nu är jag brunett och känner att om jag inte har håret uppsatt ser jag fan inte klok ut. haha. ska se till att färga mina clipons också så att jag kan använda det när elin kommer nästa vecka, så har jag någon som kan hjälpa mig sätta i det.

ser förövrigt fram till att elin kommer nästa vecka! jag levde ju i stort sett hemma hos henne när vi bodde i hultsfred (yes, jag har bott i hultsfred ett år av mitt liv, inte alla som gjort det) och om 2 månader ska vi på popadelica tillsammans, precis som 2008. och det påminner mig om att jag börjar jobba om 2 månader, inte alls lika kul. skulle gärna kunna tänka mig vara hemmafru på heltid. även om jag redan har ett jobb så letar jag efter något annat, helst i göteborg eller i närheten. skulle vara skönt att komma närmre familjen. fast på ett sätt vill jag bo kvar ett år till i jönköping, dels så att johan inte ska få så jävla mycket hjälp med theo av sin familj (haha, det låter konstigt, men jag har haft theo själv här i jönköping och jag vill att johan ska uppleva samma isolering, om man kan kalla det så) för flyttar vi till göteborg nu så kommer johan inte alls uppleva samma sak som jag, och det känns orättvist. samtidigt så vill jag flytta så fort som möjligt för att theo ska få träffa sina släktingar mer ofta. men som sagt, först gäller det att få jobb och sedan lägenhet.

nu är det en liten pojke här som tröttnat på stekpannan han leker med.

later

1 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Anette tycker den 2010-03-04 kl 13:46:17;

Varför har jag fått för mig att du bor i Stockholm? Jag vet att du har sagt att du är uppvuxen på västkusten, men jag vet inte vad som fått mig att tro att du är stockholmare.

Anette har en hemsida på http://nettangrillspettan.blogg.se/ ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »