söndag
2010-03-28 @ 14:59:15 / Allmänt / Kommentarer (0)
lördagen bjöd på besök från mamma, pappa och kenneth. vi köpte färg och lite annat behövligt till theos rum (ja, och balkongmöbler till mig och johan också) så igår kväll efter theo somnat satte vi oss och började grundmåla theos möbler, och jag har fortsatt lite nu på dagen. imrogon ska jag börja måla påriktigt och förhoppningsvis så är dom färdiga när jag och theo kommer tillbaka ifrån trollhättan. jag har färg överallt, haha. det var lätt att få av färgen från händerna, men det har liksom fastnat på mitt nagellack så accetonen åker väl snart fram. har till och med invigt både hemtelefon och vår lilla bänkdiskmaskin, båda fungerar finfint.

idag har jag vaknat på helt fel sida, känner mig bara hängig och orkar ingenting. har inte orkat ladda batteriet till kameran, därför jag inte lagt upp så mycket bilder det senaste.

later

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »