party killer
2010-03-12 @ 22:59:18 / Allmänt / Kommentarer (0)
fick för ett ögonblick den briljanta idén att dra till trollhättan och club feber imorgon, tills jag kollade upp vad det skulle kosta. en riktig party killer alltså. så nu får jag ändå stanna i jönköping och göra det bästa av situationen, typ lägga alla mina pengar på ett par byxor eller så, eller ta en titt på ikeas rea som startade idag. något måste jag underhålla mig med. men idén om trollhättan och club feber var ju inte helt fel ändå. patrick och hans band spelar ändå. patrick som jag var småförälskad i under första delen av gymnasiet. haha. hittade förövrigt balbilderna på oss tillsammans när jag var hos mamma och pappa sist. jag var jättefin, patrick också med sina dreads. gud vad tiden går fort. jag minns att det var värmebölja i sverige och jag hade bränt min rygg på det mest av underliga sätten. det var liksom rött och mitt i allting var en vit fläck, fortfarande ett mysterium för mig. jag kan ju bjuda på en rätt så suddig bild på mig och patrick ifrån balen och sedan äta upp min påse med cheezballs och låtsas vara världens partyprisse.

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »