onsdag
2010-03-31 @ 22:41:45 / Allmänt / Kommentarer (0)
jag har egentligen ingenting att skriva, det känns rätt meningslöst att ha en blogg när man egentligen inte kan skriva allt eller när det egentligen inte händer någonting speciellt i mitt liv.

väskan jag hade hoppats kunna köpa denna månaden får vänta tills nästa månad, det gick loss en del när vi var på ikea och jag måste ju kunna försörja theo resterande dagar fram tills jag får pengar igen. vi åker i alla fall till trollhättan imorgon och spenderar påsk där. vi åker tåg alldeles själva, jag och theo. jag hoppas att det går lika bra som när vi åkte till lidköping, för det är rätt pinsamt att han en ledsen/arg/hysterisk liten pojke på ett ställe där man inte kan gå ifrån och egentligen inte kan göra så mycket. förhoppningsvis sover han väl mestadels av resan.

hela dagen idag har gått åt till att ha sovmorgon, skriva om mitt cv och packa. den där biten med att packa går aldrig riktigt bra. har fortfarande inte fått ner allt och har stora problem med vad jag ska ha för kläder. känns som jag packat ner alldeles för mycket till mig men nästan ingenting till theo, stackare.

kan bjuda på en några veckor gammal bil på theo när vi hade balkonghäng och livet var sådär soligt.

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »