onsdag
2010-03-24 @ 18:04:21 / Allmänt / Kommentarer (1)
är det någon som brukar vara inne på lookbook och kolla? jag menar, hur orkar folk? ja, jag är en av dom som tror att människorna på bilden alltid ser lika fräscha och snygga ut, från det att dom kliver ur sängen på morgonen fram tills det att dom går och lägger sig på kvällen. varje gång jag försöker vara sådär fräsch så slutar det alltid med att jag ser lika ofräsch ut. vet inte om det handlar om mina kläder eller min inställning till det hela, eller helt enkelt att folk alltid kommer vara snäppet snyggare än vad jag är.

jag pratade med johan om att köpa brun utan sol, nu när jag ändå hade hittat lite på rabatt. han sa att om jag ville gå runt och vara orangea så kunde jag ju köpa. då minns jag ändå när jag för 4 år sedan testade detta för första gången och gick till skolavslutningen alldeles brun/orangea fläckig. vill jag gå igenom det där igen eller ska jag få tummen ur och ta mitt rabattkort och skaffa ett solariumklippkort på ett gym här i närheten? fixar jag medlemskap på samma gym så blir det faktiskt inte så farligt dyrt att sola solarium.
har idag hunnit lämna in ansökan om semester, 5 veckor i sommar. känns som det inte är någon idé för mig att ens börja jobba, jag kan vara kvar hemma och ändå få pengarna. sounds good? det är ju inte egentligen det att jag är så lat som jag verkar (haha!) utan att jag mer är av den bekväma sorten som gärna gör så lite som möjligt för så mycket pengar som möjligt. men jag ska inte klaga för jag har faktiskt ett jobb som jag tycker är rätt kul, eller tyckte i alla fall det innan jag blev mammaledig det återstår att se vad jag tycker när jag kommer tillbaka.

1 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Lollo tycker den 2010-03-24 kl 19:08:47;

vad gutt med 5 veckors semester ;D!!

köp dove summer glow annars jättebra finns anpassad till hudfärg.. men solariefärg är kanske mer lyckat det sitter kvar iaf :P

 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »