onsdag
2010-03-17 @ 21:02:22 / Allmänt / Kommentarer (0)
idag har det inte hänt så mycket egentligen. vi har mest packat och gjort pankakor. imorgon klockan tio går tåget mot lidköping och johans mamma och 50års-kalas. theo ska för första gången få åka tåg och vi ska för första gången få se hur det går att åka tåg och buss med barnvagn, packning och en lite pojke. jag hoppas innerligt att han ska sova hela resan och inte föra något väsen av sig. annars kan han glömma att han får åka tåg tillbaka hem med mig, han kanske får åka med johan om han är snäll. nej, men jag tror det kommer vara jag som är den lugna och johan som tycker att vi ska hoppa av vid nästa station för att det inte funkar (som vanligt när vi åker buss här i jönköping).

så, det blir nog ingen uppdatering förrns vi kommer hem igen på måndag och jag kommer antagligen inte ha så mycket att berätta då heller. nu blir det lost och spänning och hat när avsnittet är slut, om det inte är lika kass som förra veckans avsnitt. ge mig lite mer spänning, tack.

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »