onsdag
2010-03-10 @ 12:04:23 / Allmänt / Kommentarer (1)
jag har ingenting att skriva om, det är därför jag inte skrivit något. låter väldigt logiskt enligt mig själv. börjar trivas jättebra i min nya hårfärg, det känns mycket mer naturligt och jag känner mig mycket snyggare. igår var vi på jobbet och fick en tid till när jag skulle börja. så, om exakt 2 månader börjar jag jobba igen. det bästa är att jag går på johans schema och att vi kunde göra så han slutar sista april och vi har en vecka tillsammans där, dock får ju jag inga pengar just den veckan eftersom jag inte ville ta ut den på semester. istället så får några andra på jobbet ta dom passen den veckan. och nej, jag och johan träffades inte på jobbet. vi flyttade tillsammans till jönköping och fick jobb tillsammans och jag är glad att över huvud taget ha ett jobb i dessa tider. det är ju antingen jobb eller att plugga som gäller och jag känner inte för att ta en massa lån och plugga något som jag inte kan tänka mig att jobba med senare i livet.

här om dagen var det sjukt varmt ute, så varmt att jag fick ta av theo vantarna för att jag själv inte kunde ha mina vantar på mig. johan har en plan att lära theo lösa alla rubiks kub's som finns, eller i alla fall dom som johan har. själv kan jag bara originalet. theo däremot älskar johans kubar, får inte leka med dom allra finaste, men han har faktiskt en egen som är helt okej att leka med, så vi får väl se hur johan lyckas med sitt lilla projekt.



later

1 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

johan andrén tycker den 2010-03-11 kl 19:26:31;

han kan ju nästan äta med sked själv, klart han klarar kuben

johan andrén har en hemsida på http://www.nihilisten.se ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »