måndag
2010-03-15 @ 15:19:21 / Allmänt / Kommentarer (0)
varje gång jag ska skriva vad det är för dag så måste jag dubbelkolla så jag hänger med i svängarna, har ju skrivit fel förut och kommer säkert skriva fel flera gånger. jag har verkligen ingen koll.

började min dag med att inte vilja gå upp när theo ville gå upp, som vanligt. fast jag har mina knep så jag kan vinna lite sömn på morgonen. och sedan går allt som på schema vad som händer, ungefär samma sak varje morgon vid samma tid. det är nog det skönaste att man vet vad som händer när. smakade på mitt nya te som jag upptäckte var rosa, smaken var hallon/jordgubb och det smakade sjukt äckligt! imorgon har jag socker i mitt te och kanske mjölk, för att härda ut. drog på theo sin nya jacka och tog med mig en filt ut på balkongen. där satt vi i 5 minuter innan jag tröttnade på att det vart kallt från ena hållet och varmt från det andra hållet där solen lyste på, men överlag är det ju fint väder ute.

förövrigt så peppar jag som fan till popadelica, samtidigt som det känns lite vemodigt att veta att veckan efter börjar jag jobba igen. imorgon ska jag dokumentera hela min morgon i bilder, så slipper jag skriva en massa onödigt.




later

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »