helgen
2010-03-22 @ 21:00:43 / Allmänt / Kommentarer (0)
nu är vi tillbaka hemma i jönköping, ska säga att det faktiskt vart rätt skönt att inte behöva tänka på bloggen. för även om jag inte är någon storbloggare eller har tvång på mig att skriva, så känns det som ett tvång.

helgen har vart underbar, 50årskalaset gick finfint, mats blev glad för sina presenter (av oss fick han sitt favorit whiskey och en whiskeybok) måste påpeka att mats mamma var en av dom mysigaste människorna jag någonsin träffat och jag tror hon var strax över 80 år och så mysig. det gick förresten bra att åka tåg med theo, påväg till lidköping sov han på tåget, nu påväg hem så var han vaken halva resan och älskade att kolla ut genom fönstret. vi vinkade till älgar och tanter och allt möjligt. theo har förövrigt kommit in i en period då han går upp runt 6 varje morgon, det är lite omtumlande, då han nästan alltid gått upp runt åtta-nio på morgonen och jag är inte direkt en morgonmänniska. jag brukar somna på soffan och låta theo leka för sig själv tills han slänger sig på mig.

en rolig sak som hände var att jag pratade med johans mamma om att vi borde skaffa en bänkdiskmaskin då dom sagt att det i stort sätt inte skulle gå med vanlig diskmaskin hemma hos oss och johan har tröttnat på att diska. när vi precis kommit hem igen så ringer johans mamma och berättar att johans gudmor ska sälja sin som hon har (den är i rätt bra skick) och vi får köpa den. jag älskar när saker och ting bara flyter på, så min mamma och pappa ska åka och hämta den i helgen. skönt att inte behöva diska allt för hand. snart kommer jag inte vilja flytta härifrån längre.

tyvärr så har jag inte så många bilder ifrån helgen men johan tog ju några bilder med sin iphone och höll på och förresten har jag köpt en sjukt snygg (magkort) tröja med axeldetaljer och om jag är riktigt duktig till slutet av månaden ska jag nog gå och köpa mig en stor (stor!) fin väska att förvara min lilla plånbok i. haha


morgontrötta och jag fick för första gången höra att theo och jag har liknande ögon, underbart!

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »