god morgon
2010-03-07 @ 11:24:06 / Allmänt / Kommentarer (0)
åh, ända sedan jag lyckades få theo att sova bra tider så blir jag helt förstörd varje gång han vaknar och vill gå upp runt sju. jag hade tur att han somnade igen två timmar senare så jag själv kunde sova lite till. ska ta en lång sovmorgon på tisdag, kanske rentav bo i sängen hela tisdagen.

det händer inte mycket i mitt liv, känns som jag gör samma saker varje dag, tänker på samma saker varje dag och umgås med theo på samma sätt varje dag. det är så tråkigt när det är både is och vattenpölar på vägarna ute, för det gör det inte lätt att gå ut att gå, än mindre att källarvägen är igensnöad och att dra barnvagnen upp för trappan och få upp den tunga dörren känns inte som något jag klarar själv. men imorgon är johan ledig och då ska vi faktiskt gå ut på en promenad i det, förhoppningsvis, fina vädret.



(jag ska försöka ta lite andra bilder ibland också, men det är så svårt när han är så söt och inspirationen inte direkt är på topp)

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »