god morgon
2010-03-06 @ 10:23:06 / Allmänt / Kommentarer (1)
ska spendera min dag med att söka sönder alla jobb som finns att söka och leta efter en vårjacka till theo.

inatt var det jobbigt, precis när jag skulle till att sova vaknar theo och vill äta, han får äta och somnar om efter ett tag. sen två timmar efter detta vaknar theo igen, jag tänker att han vill äta igen, theo tänker att han vill vara trött och ledsen i en timma utan att äta och utan att mamma kan göra något. detta resulterar i att jag blir sjukt irriterad (ni vet, mitt i natten och man är sjukt trött och orkar ingenting) theo blir ju inte gladare för att jag försöker för mycket. tillslut lägger jag ner honom bredvid mig så ligger han och snyftar lite och halvsover. fast jag kan inte somna för det, men slumrar till någon halvtimma. tills johan kommer från jobbet och får ta theo så jag kan sova. lämnade sängen halv nio imorses även fast theo vaknade illpigg en timma innan mig. tur att han är lätt att underhålla samtidigt som man slumrar lite.

later

1 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

sabina tycker den 2010-03-06 kl 10:54:05;

Köp en jacka som inte är för tjock och en kraftig stickad eller fleesejacka till. På så sätt har du två ytterplagg.

 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »