god morgon
2010-03-05 @ 09:32:44 / Allmänt / Kommentarer (0)
just nu sitter jag i valet och kvalet över om jag ska ringa till vår hyresvärd eller inte. jag har något så fruktansvärd telefonskräck och det tar evigheter innan jag ens vågar lyfta telefonen och ringa. om det inte gäller att ringa någon familjemedlem, det går suveränt. kanske kan jga väcka johan och be honom ringa, så kan han somna om sen. jag får dricka upp mitt te och bestämma mig undertiden hur jag ska göra.

later

________________________________________________________________________________________

update


hur har jag missat att man kan felanmäla på bygginvests hemsida? så många gånger som jag suttit och tittat på numret men aldrig lagt märke till länken till felanmälningen. vilken lättnad det blev helt plötsligt. hoppas dom hör av sig redan idag så jag kan börja sätta upp saker i hallen och vakna upp till tätade balkongdörrar imorgon!

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »