fredag
2010-03-26 @ 12:02:06 / Allmänt / Kommentarer (0)
jag är helt slut i hela kroppen, theo sover och jag borde egentligen göra det samma. tanken var att jag skulle börja städa i köket när theo sov, men det tog sån jävla tid att få theo att ligga ner i sängen att jag inte orkar tänka på städning just nu. som tur är så slutar johan tidigt och kan ta theo efter jobbet så att jag kan storstäda i hela lägenheten. min mamma och pappa kommer imorgon, min bror också såklart. så jag vill gärna städa så att dom tror att det alltid är lika fint hemma. haha. just nu är lägenheten inte redo för spontanbesök ifrån någon, det är den i och för sig aldrig, trots att jag faktiskt städar och plockar undan nästan varje dag.

sitter och kollar lite på ikea också, vad som skulle kunna köpas därifrån imorgon, ska kolla in lite andra sidor också innan jag vet vart vi ska handla. har fått tag på en leksakskista till theos rum, på blocket. den finns i göteborg och jag ska hämta upp den på torsdag när jag och theo ska åka tåg alldeles själva. lite nervöst, att åka tåg själva alltså.



såhär stökigt ser det alltid ut runt theo, runt mig själv är det alltid stora klädhögar, diskhögar och dammråttehögar

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »