fabolous life
2010-03-05 @ 21:24:01 / Allmänt / Kommentarer (2)
jag önskar att jag hade fler bilder på mig själv att lägga upp, visa vad jag hade på mig varje dag och så. men tyvärr är ju min garderob (byrå) lite begränsad och tyvärr så funkar det inte att önska att den snygga tröjan låg där i, för varje gång så ligger mina tråkiga tröjor fortfarande där. eller, ibland ligger dom i tvättkorgen också, bland theos söta små tröjor.

mina grannar har nog fest, springer folk i trappuppgången, eller springer och springer. det kommer några lite då och då och plingar på hos dom. jag känner mig så gammal varje gång dom har fest, står i nyckelhålet och kikar vad det är för folk utanför min dörr. haha. borde springa upp och plinga på och fråga om jag får vara med. men istället så funderar jag på att gå och sova. the fabolous life of a mother... men nästa vecka kommer elin och då är det johans helg med theo så vi får se vad vi hittar på, det blir i alla fall finalen på melodifestivalen (är det ens finalen då?) jag följer det ju inte direkt.

nej, om man kanske skulle ta och äta upp johans chips istället.

2 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Spiderchick tycker den 2010-03-05 kl 22:15:23;

grannar asså! =)

Spiderchick har en hemsida på http://spiderchick.blogg.se/ ta och kolla in den.
 

Rebecca tycker den 2010-03-07 kl 19:54:10;

japp det är final nästa vecka =)

Rebecca har en hemsida på http://www.majlov.se ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »