...
2010-03-28 @ 22:06:52 / Allmänt / Kommentarer (0)
på tisdag ska min lilla familj bege sig till tenhult och förhoppningsvis och äntligen skaffa sig ett soffbord. fast jag vet att detta soffbord enbart kommer täckas med en jävla massa skit alternativt kommer det inte finnas någonting på bordet, utan det kommer ligga på golvet nedanför på grund av theo. han har förresten redan hunnit läsa alla tidningar min mamma kom med igår som tur var hann även jag läsa dom innan också.

på riktigt så har jag haft en riktig skitdag, theo har haft förståelse för detta och vart riktigt mysig mot mig efter johan gick till jobbet. känner mig bara allmänt trött och hängig och orkar inte så mycket men är ändå sjukt sugen på att måla theos möbler, får kanske vänta tills imorgon. ska kanske testmåla lite på hans vägg, för att se hur tapeten klarar färgen. insåg förut att jag måste börja packa inför torsdag också, för att enbart få med mig det mest nödvändiga men jag är faktiskt rätt bra på att packa, sålänge det inte kommer till mina egna kläder, jag tar alltid med mig alldeles för mycket kläder och råkar alltid köpa lite mer kläder påvägen. alltid.

god natt

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »