barnmöbler
2010-03-12 @ 09:36:54 / theo / Kommentarer (0)
åh, satt i flera timmar igår och letade efter möbler till theos rum, höll på att bli galen tillslut. jag vet vad jag vill ha i hans rum, men det är så svårt att hitta just dom grejerna. det mesta finns ju på ikea, men deras barnmöbler är ju faktiskt inte så jättebilliga, man kan få billigare på andra ställen vilket också gör att det inte ser så ikea-aktikgt ut i hans rum, men jag ger snart upp och tar mina pengar och drar till ikea och köper allting, så att jag får det gjort någon gång.

theo har förövrigt möblerast om runt matsalsbordet och just nu är han och hämtar en gosenalle inne på rummet, han passade på att kolla så att allt stämde i garderoben inne på rummet också.

later

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »