badkläder
2010-03-04 @ 14:31:55 / Allmänt / Kommentarer (2)
har hittat jättefina bikinis som jag inte skulle tveka att köpa om det nu inte vart så att jag aldrig badar, har aldrig vart så förtjust i att bada och jag är inte en så bra simmare. sedan att jag född barn och har fullt med bristningar på min degmage spelar ju in. ska försöka hitta en fin baddräkt kanske, för jag tror att det kommer bli mycket häng vid vätterstranden i sommar, förutsatt att det är fint väder.
kanske borde satsa på en bikini ändå och försöka sola bort mina bristningar. för det kan man väl, dom bleks väl i solen?

2 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Rebecca tycker den 2010-03-04 kl 16:24:28;

mm men det tar tid. Ska tydligen finnas salva som hjälper till att ta bort bristningar.

Rebecca har en hemsida på http://www.majlov.se ta och kolla in den.
 

Lollo tycker den 2010-03-04 kl 16:34:49;

åhh kanske vi kan hänga vid vätterstranden i sommar nån dag :) har ju inte varit där än!

 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »