måndag
2010-06-21 @ 11:47:05 / Allmänt / Kommentarer (0)
tänkte bara snabbt lägga upp en uppdatering (även denna untan bilder) och säga att jag i helgen befunnit mig i göteborg hos min fina vän elin och att jag om några timmar sitter på tåget hem till jönköping och vardagen igen. fast inte som mina vanliga vardagar då johan och theo befinner sig i stugan i strömstad och jag kommer spendera två veckor ensam. eller inte helt ensam, ska åka till mamma på midsommar, jobba som en idiot (långa dagar) och hålla tummarna för att min fina vän elina kommer och hälsar på mig nästa vecka i min ensamhet.

nu är det bussen in till stan som gäller och kaffe med elin, sedan tåget hem och personalmöte innan jag har hela kvällen fri att göra vad jag vill, vilket kommer bli att hänga på balkongen om det är lika fint väder hemma som här i göteborg och ett kärt återseende med min ipad. (eller min och min, den är ju johans också, men mest jag som använder den)

puss

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »