fredag
2010-06-11 @ 22:14:31 / Allmänt / Kommentarer (1)
nu är min arbetsvecka över, ledig i tre dagar. känns hur skönt som helst och även om jag vart hemma i ett år så känns dessa tre dagar som flera år för mig, känns även som jag inte vart ledig på hur länge som helst (trots min semester förra veckan)

nytt som hänt; theo har fått två par ralp lauren shorts (vi satsar stort på backslick och stureplan nästa, ska försöka få theos första mening att bli 'pappa betalar' fast det lär inte hända eftersom theo verkar tro att johan heter mamma), johan fick två helt crazy nya kuber (han har en dille på rubik's kub och jag kan stolt säga att även jag förra sommaren kunde den vanligaste varianten av den, dock inte längre. information och lärdom verkar inte stanna kvar i min hjärna), vi har köpt en ipad, vad det nu egentligen skulle vara bra för. snygg är den och perfekt nu i regnvädret för mig att sitta och spela sönder. johan har sagt att det är ett big no för theo att leka med vår nya medlem i applefamiljen, det sa han även om sin iphone och den älskar ju theo att leka med nu för tiden. fick skatteåtebäring häromdagen och helt plötsligt kände jag mig rikast i världen trots att det bara handlade om en tusenlapp däremot kommer den stora lönen på tisdag som jag sålänge har väntat på. the voice har tagit semester och nu ser jag ingen anledning varför theo ens skulle vilja gå upp innan 6 på morgonen längre, hoppas bara att han själv förstår detta.

later

1 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

ninha tycker den 2010-06-12 kl 14:02:23;

era knösar!

 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »