fredag
2010-07-02 @ 14:05:43 / Allmänt / Kommentarer (0)
imorses vaknar jag strax innan sju av att jag får ett sms, läser detta och fortsätter sova. vid tio ringer elina och undrar varför jag fortfarande sover, lyckas få fram ett 'jag jobbar natt i helgen' lägger på och försöker somna om. men där är det kört, hur jag än vrider och vänder mig så somnar jag inte. vid elva får jag ytterligare ett sms av någon annan och därifrån känner jag att jag lika gärna kan gå upp. helvete, jag lyckas aldrig somna tillräckligt sent för att orka gå upp tillräckligt sent när jag ska jobba natt och det gör ju inte saken bättre att det är högsommar ute och att jag inte gillar att hänga i solen eftersom mitt pigment inte riktigt vet vad solbrun innebär utan år efter år förser mig med en kräftliknande färg.

i augusti ska vi förövrigt ha kräftskiva i stugan i strömstad. min första kräftskiva på säkert 3 år. det var en sommar där som jag gick på 3 kräftskivor och älskade det! dom följande åren har jag mest köpt med mig ett paket kräftor hem och slurpat i mig i ett naffs. förr var räkor min favorit, nu är det garanterat kräftor. jag kan faktiskt sakna den tiden lite då man hängde på lunarstorm och träffade sina internetvänner och hängde med dom i några år. nu är nog alla mina internetkontakter utdöende. den enda som fortfarande finns kvar är ewelina och hade det inte vart så att vi gick i samma skola under gymnasietiden, delade samma kärlek till håkan, alltid lyckades bränna våra kakor när vi bakade och jag fick stå ut med en hel del kyliga fotosessions så hade vi nog också var utdöda.



haha, lägg märke till våra snygga frisyrer på bilden längst upp till höger
det är tur att vårt yttre förändrades till det bättre


0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »